ngboyar ben bebek hemşiresinden memnun kalmamıştım. Emzirme konusunda hiç uğraşmadan, pozisyon göstermeden direkt silikon uca yönlendirdi beni. 1 hafta sonra silikon ucu Bırakma konusunda destek istedim ama yine pek ilgilenilmedi. Kendi çabamla bıraktırdım. Yani hemşiresi dışında doktorumun ilgisi, odalar vs iyiydi.