Kızlar doğurdum doğurucam 37+4 haftalığım erkan beye gidiyoruö konakta ama hiç memnun değilim sezeryancı ve iletişimde iyi bir doktor değil anlatması falan hızlıca 5 dakika sürüyor bütün muayeme açıklayıcı da konuşmuyor, var mı önereceğiniz doktor lütfen nokta dahi olsa yorum yapın da bir an önce yukarı çıksın cevap bulayım.