Deletedmom_297 enessibel kimsayal olsa bile üzülmeyin buda iyi bişey vucut hamile kalabiliyor kendini hamileliğe hazırlıyor demektir muhtemelen 1 kaç ay içerisinde tekrardan kalırsınız
enessibel minik3509 sanırım düşük yaptım bile kanamam vardı bugün ve bir parça geldi hayırlısı olsun rabbimin vardır bir bildiği ama insan üzülüyor
Rose_07 Deletedmom_297 şimdi benim ilk gün 74.48 iki gün sonra 226 geldi. Umitlenmeyeyim mı anlamadım yada tekrar kan ne zmaan vercem
cizgilidefter Rose_07 benim de cuma 34dü, az önce yaptırdım betam 141. Bence benzer oranda iyi artışlar 🙏🏻
Rose_07 cizgilidefter mesela tekrar verecekmisin canım. Yada keseyi görmeye gitmeden de iki kere versem diyorum yeterli olur
cizgilidefter Rose_07 vereceğim gibi ama 2000 beta tahmini olacağı zaman. Şöyle bir hesap yaptım 9 ağustos ya da 11 ağustos gibi. Beta yeterli olursa aynı gün keseyi görmek istiyorum