Rose_07 Kızlar dün 31 temmuzda 74.48 çıktı sonucum. Yarın yani 2 Ağustos ta değer ikiye katlanmışsa yeterli olurmu yoksa ne kadar daha değer takibi yapmam gerekiyor?
mucizem__ Rose_07 31 temmzuda kan verdiniz 2 Ağustosta tekrar kan verdiğinizde 2 katına çıkması yeterlidir bazen 2 katını da geçer
Yazmelegi_ Rose_07 ondan sonra 1 kere daha verin birde doktor kontrolüne gitmeden verirsiniz tamam olur
Deletedmom_297 Rose_07 ben 3 gün ard arda verdim kinyasaldan korktum 86 156 377 geldi 2 gün sornra 977 geldi en son 5200dü bir daha bakılmadı bende 3 ten fazla verin
Nazliip Rose_07 ben kendi doktoruma gitmeden 3 kere kendim takip ettim 3 kere de kendi doktorum istedi 🥹
simgenuryilmazz Deletedmom_297 1000’i geçtikten sonra baktırmaya gerek var mıdır ya? Kimyasal riski oluyor mu hâlâ?
Rose_07 Deletedmom_297 eğer iki katına çıkmazsa kimyasal gebelik mi oluyor. Birde lekelenmem var iki gündür anlayamadım
Deletedmom_297 simgenuryilmazz 5000 6000lerden düşen var ama tabi düşük bi ihtimal genelde 1000 altında olur
gunes1992 Benimde 29/120/300 cıktı cok yeni ondan sanırım keseyi göremedik doktor beta istedi tekrar 1000 cıktı suan
Deletedmom_297 Rose_07 evet sağlıksız gebelik malesef lekenlenmeleriniz varsa hiç beklemeyin progestan yazar
Deletedmom_297 enessibel inşallah yükselir umudunuzu kırmak istemedim ama benim 1 gün arayla 86 dan 156 ya yükselmiş ona bile doktor heveslenme demişti sizin 22 iden 26 olması 2 gün arayla malesef çok düşük 40 50 olması lazımdı en az ama dediğim gibi inşallah bebeğiniz sizinledir 💖💜
Deletedmom_297 enessibel kimsayal olsa bile üzülmeyin buda iyi bişey vucut hamile kalabiliyor kendini hamileliğe hazırlıyor demektir muhtemelen 1 kaç ay içerisinde tekrardan kalırsınız
Rose_07 Deletedmom_297 şimdi benim ilk gün 74.48 iki gün sonra 226 geldi. Umitlenmeyeyim mı anlamadım yada tekrar kan ne zmaan vercem