Kbrastr anneminde göğüs ağrısı oluyordu kolunu omzununetkiliyordu. Kalp doktoru acil gitti bişey çıkmadı en son dahiliyeye gitti. Zona olmuş ama deri altı zonaymış. Dışarı patlayamadıkça agrısı çok oldu ilaç verdi doktor dışarı atmaya başladı şükür ama zor. Sıkıntı stres bunlar yapıyormuş. Kan tahlil ve röntgen çekmişti sende bir gidip doktora bu olabilir mi sor istersen. Deri altı olan herzaman doktorların aklına gelmiyormuş çünkü. Allah şifa versin🙏