Kbrastr bende bebeğimi kaybettim canım yeni kürtaj oldum ikili taramaya gittiğimde öğrendimki bebeğim 1 aydır cansız benimle yaşıyor ama ben ilk andan itibaren hep sancı çektiğim için bilemedim tabi kanamam falan olmamıştı zaten bebek yok ama ağrılarım hala var belim çıkıyo sanki yerinden karnımı biri deşiyo gibi psikolojik olabilir belki senin dediğin gibi başın sağolsun seninde bir psikolog ile destek alabilirsin belki en azından tanı koydur belki işe yarar