Ben hamileliğimi öğrendiğimden beri şeker takibi ve diyet yapıyorum. Öğünlerde kefir, yoğurt, süt tüketmek şekeri dengede tutmaya ve tokluk hissine çok yardımcı. Ara öğünleri düzenli yapmak ve 3 saatten uzun aç kalmamak da şeker dalgalanmalarının önüne geçiyor. Ekmek olarak kersendüz diye bir markanın ekmeği var hem aşırı tok tutuyor hem de şekeri yükseltmiyor bana diyetisyenim önermişti trendyolda falan satışları var vakumlu geliyor. Fellas protein barları sütlü kahveyle yiyorum ben canım tatlı istediğinde ara öğün olarak benim şekerimi yükseltmiyor çok fazla deneyebilirsiniz belki ama meyve barlar değil protein olanlar daha dengeli. Sabah uyandığınızda açlık şekerinizi de ölçün muhakkak zaten güne yüksek başlıyorsanız gün içinde dengede tutmak mümkün olmaz, açlığın 95ten düşük olması gerekiyor. 1 saatlik tokluk 140 altı 2 saatlik tokluk 120 altı olması lazım demişti bana doktorum.