Gizemdemir96 merhaba canım bende 34+4üm bende de gebelik şekeri var doktorum diyetiysene yönlendirdi ama planlı bi diyet yada program vermedi bende 2 hafta her gün ölçtüm yememe içmeme çok dikkat ettim ve açlık 95 altı tokluk ise 145 altı olması gerekiyor buna çok dikkat etmen lazım yoksa insilüne başlarsın allah korusun ben kıl payı kurtuldum insülinden pirinç yemiceksin kesinlikle şeker içeren paketli gıdalar asitli şeyler yağlı kızartma vs gibi şeyler yemiceksin karbonhidrat olan bütün besinlerden uzak durucaksın özellikle kurıyemiş hurma kuru incir vs ağzına sürmemen gerekiyor sebze et balık ağırlı beslenceksin kahve günde en az 2 tane içebilirsin çay açık ve şekersiz olucak her ölçümlerini yaz kontrole gittiğinde doktoruna göster 157 çıktı demişsin bu yüksek bi oran çok dikkat edilmesi gereken bi süreç allah yardımcımız olsun benim normale girdi ölçümlerim ama şekerim tamamen kalktı diyemem çünkü doğumdan sonra bu şeker kalabilir devam edebilir kesin geçer gibi birşey yok kendini ve bebeğinin sağlığını düşün ben sürekli ölçmüyorum ara ara ölçüyorum iki gün önce ölçtüm en son 174 çıktı bayılcak gibiydim böyle olursa sade kefir yada tuzlu ayran içebilirsin eğer 200 300 leri görürsen direk doktora git diyetisyenim bana 30. Haftada gerekli olursa insüline başlarız demişti ama çok şükür gerek kalmadı inşallah doğumdan sonra bu şeker ne bizde ne de bebekte devam etmez çünkü bebeğe atlama oranı da yüksek çok dikkatli ol sağlıkla al kucağına inşallah canım ❤️❤️❤️biraz uzun oldu ama faydası olursa ne mutlu bana✨