İki isim olmak zorunda mı? İnsanlar neden hep iki isim koymak için çabalıyor bunu anlamıyorum. Sanki tek isim koyunca isimsiz kalıyor gibi. Aklınızda isim varmış. Zeyd. Madem sevdiniz koyun. Yanına bir seyler ekleyince zaten yine ikinci ismi söylenmeyecek. İlk ismi neyse onu diyecekler. Zeyd Ali de olsa Zeyd Aslan da olsa Zeyd diyecekler. Kimse uzatarak demez.