moonmom1 açıkçası beta takibini ben bu forumda öğrendim diyebilirim. İki kızım var ikisinde de gecikmede kaset testten pozitif görüp bir kere kan verdim. Kanda da beta pozitif olunca hafta hesabıyla kalp atışının duyulacağı haftaya kadın doğuma randevumu alıp gittim. Ben böyle tercih ettim beta takibi de yapmadım, kese göründü bebek göründü kalp atışı duymaya gidildi evrelerini hiç yaşamadım. Direkt hepsini görebileceğimiz haftada gittim kadın doğuma