Merhaba, bir şey danisacaktim. Geçtiğimiz pazar günü evde test yaptım ve pozitif çıktı. Pazartesi sağlık ocağında kan verdim beta hcg 2990 çıktı. Çarsamba gunu doktora da hemşireye de bir kere daha kan vermem gerekmiyor mu diye sorduğumda zaten değerim yüksek oldugu için gerek olmadığını söyledi. Ben de vermedim bu yüzden. Haftaya perşembe kadın doğuma gideceğim o zamana kadar bekleyeceğim yani. Ya da Pazartesi tekrar kan versem mi sizce?