Yazmelegi_ hiranurtas merhaba ben oldum. Tüm sürecim çok rahattı 1 saatte kendime gelmişim ağrı sızı ile uyanmadım. Başka merak ettiğin varsa cevaplarım
mavikalpvemavikalp hiranurtas belden tutmadı genel aldım ikinciyide öyle istiyorum yani hem korkuyorum hemde spinalden sonra şiddetli baş ağrısı felan oluyormuş onuda yaşamak istemiyorum
hepoyleolurzaten__ hiranurtas ben ilk uyandirdiklarinda kaç aydır doğumdayım demişim 🤣 bide sezeryan yerimi halama üfletmisim acıyo diye videoya çekmişler vücudum hasas ama kendime geldiğimde biraz yanma ve ağrı olmuştu hemen ağrı kesici vurdular kendime geldim
2cocuk2kopek hiranurtas ilk uyandığında ister istemez ağrı ve yanma oluyor illa ki canımama ağrı kesici yapıp serum takıyorlar oda geçiyor onun dışında bende çok bi etkisi olmamıştı
hiranurtas 2cocuk2kopek maşallah canım inşallah bunda güzel geçer Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤
hiranurtas 2cocuk2kopek beni korkutullar yok bebeğe geçer yok şöyle böyle ben belden aşağı oldum bel fıdık oluştu ayak larıma vurdu o yüzden bu genel olsun istedim
2cocuk2kopek hiranurtas bebeğe geçme yok canım zaten sen tam kesilmeden veriyor narkozu bebeği hemen çıkarıp sonra etkisini yğkseltiyorlar . Valla benimki çıktığında viyak viyak inletmiş hastaneyi 😂😂🤭
hiranurtas 2cocuk2kopek ya maşallah ayılma süreci na kadar sürdü hayırlısıyla kucaklar ımıza alalım inş
Yenianne3 2cocuk2kopek siz uyanana kadar cocugu odaya cıkarıyorlarmı yada size nekadar süre sonra veriyorlar benimde pazartesi genel sezeryanım var en cok tedirgin oldugum ben uyurken bebek nolucak😆
2cocuk2kopek hiranurtas odaya çıkarken uyandırılıyorsun zaten ondan sonrada kendine gelme süreci kişiye göre değişiyor canım ben çabuk kendime gelip kalkmıştım
hiranurtas Yazmelegi_ çok teşekkür ederim içim rahatladı valla korkuyorum dum kısmetse 45 gün filan kaldı
Yazmelegi_ hiranurtas korkmayın etrafı özellikle dinlemeyin. Herkesin süreci çok farklı tabi ama benimki çok kolay geçmişti