yusracim Kızlar adet gecikmesinin 10.gününde kan verdim 0.50 çıktı bugün 13.günü buhii üç n test yaptım erken gebelik testi anında 2.çizgi çıktı resim atıyorum
Mutlu_Bir_Anne3 yusracim Bence hamilesiniz ve bu testler genelde yanıltmıyor. Yarın tekrar kan verip beta değerinize bakın. İnşallah güzel haberler alısınız 🙏🏻🌸
Kubusnnn yusracim hamilesin bayada koyu çıkmış bende 10. Test yaptım evde negatif 2 gün sonra yaptım silikten biraz daha belirgin çizgi çıktı
GEBES3 yusracim canım bu baya pozitif ama çok garip 3 günde bu kadar yükselir mi merak ettim test yaptırırsan haber ver 🫠 inşallah vardır
miroscumm yusracim benimde reglden 6 gun once 0.3 tü iki gün sonra verince 66 cikti olabilir o yüzden
visnelicheescake yusracim artımed değildir bu bence canım artımedin kapağı mor oluyor predictor yada prodoctordur pozitif duruyor bu 🥹
visnelicheescake yusracim kan ver bence gebesin bende adetin ilk günü yaptım negatif onuncu gün yaptım gecikmenin pozitif gördüm
yavuzayse visnelicheescake aynı benimde adetim dündü olmadım testte negatif çıktı hâlâ olmadım beklemelimiyim
visnelicheescake yusracim ihtimal her zaman var kız diyorum ya adetin ilk günü çıkmadı onuncu günü çıktı anlık herşey
yusracim Mutlu_Bir_Anne3 Mutlu_Bir_Anne3 5inde doktor randevum var beklesem mi ya da eşime hemen söyleyip özele mi gitsem sürpriz yapmak istiyorum da
visnelicheescake yusracim yani gidebilirsin ama randevum varsa randevuyu bekle riskin yok daha iyi olur
Mutlu_Bir_Anne3 yusracim Doktor öncesinde bence kan tahlili yaptırıp beta değerinize bakın. İnşallah eşinize de öyle sürpriz yapıp doktora birlikte gidin bence. Allah güzel haberler almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
yusracim GEBES3 bende şaşkınım ya 3 günde direk 2.çizgi çıktı silik felan olsaydı tereddütte kaldım baya
GEBES3 yusracim evet baya bariz yani yalancı pozitif hiç bu kadar net görsem gidecek misiniz bugün test vermeye