mom3460 ben son adete göre hesaplıyorum hamile kalma tarihi yazıyor baktığınız yerlerde😁😁Eğer baktığınız gibi olsaydı benim de kızım olacaktı ahahahah😅Rabbim bilir tabi en doğrusunu bizdeki merak az buçuk da tahmin işte Rabbim herkesin kalbine göre versin balım kimsenin de kucağını boş bırakmasın gerisi mühim değil.Belli olunca haber ver bana olur muuuu