Herkes sağlıcakla alsın kucağına inşallah ben kiz diye diye oğlanları 3 ledim sonra vazgeçtim evde hiç bebek eşyası bırakmadım ise basladm başladığım ay hamile olduğumu öğrendim ve Allah nasip ederse kız bebek bekliyorum takdir Allah’tan sadece anladığım tek şey isteyince gerçekten olmuyor ben vazgectikten sonra Rabbim verdi vardır bir hikmeti 🤲