Seymanur_ts Ben de 2.bebeğime hamileyim, 10 haftalık olduk. Bir de 6 yaşında bir oğlum var. Ona daha ani olacağını söylemedik. Yaramaz bir çocuk değil bana da çok düşkün bazen öyle bir sarılıyor ki koşarak karnıma çarpıyor. Bilerek yapmıyor tabiki ama insan endişe ediyor, söylesek daha dikkatli olur çünkü hem yaş olarak büyüdü hem de karakter olarak çok anlayışlı maşallah.