senanurgns Bence siz genel olun 😁 Ben 2 spinal oldum 3. De 2 haftaya olacak nasipse, spinalden korkuyorum hala ama o bebeği ilk anda görme hissi için sabredicem diyorum. İlk iğnesinden korkuyorum tabi, sonra da o çekiştirme hissi vs. Ben 2. Doğumda dr başlıyoruz dediğinde başlamayın uyuşmadım daha demiştim korkuyla uyuştun uyuştun merak etme dedi. Bide bulantı çok oluyo ilaç veriyolar serumdan gerçi geçiyo ama ne bileyim bunlara rağmen yine spinal olucam sanırım.