Kızlarr merhaba Allah nasip ederse ekimde doğum yapıcam ama şimdiden kafamı kurcalayan korkular var bu doğum hakkında, vajinal (normal) doğum istiyorum ama eğer zorunlu sezeryan olmam gerekirse bu spinal anestezide bir takım korkularım var mesela ben çok panik bir insanım birde sezeryan bitene kadar nasıl anlatsam 😅 hiçbir şey yapmadan öyle sessizce yatmak beni aşırı strese sokuyor tıpkı mr makinesinde zorunlu hiçbir şey yapmadan put gibi yatıyorsunuz ya onun gibi yani panik bir insanım elim kolum bağlanmış gibi uzanmak gerçekten beni boğar sıkılırım ve sürekli ağlarım gibi hissediyorum bu birinci korkum, ikinci korkumda sezeryan olan insanlar kesildiğini hissediyorsun ama acı hissetmiyorsun diyor ya bu beni daha da etkiliyor bu yüzden genel anestezi istiyor gibiyim bu konu hakkında sizlerin düşüncesi neler ve bu şekil doğum yapan kişiler yardımcı olur deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim, korkularım bana hem komik geliyor hemde gerçekten düşündürüyor teşekkür ederim şimdiden 😄😊