penbe_karisi çok geçmiş olsun bende Haziran ayında ikinci defa bebeğimi kalp durması sebebiyle kaybettim şimdi tekrar gebelik düşünmeye korkuyorum çok zor bir süreç yaşamayan kimse anlamaz gerçekten. Siz şuanki gebeliğinizde nasıl ilerliyorsunuz ilaç iğne vs kullanıyor musunuz