Mlkktsl ay bişey sorma istiyorum ben perinatolog takipliyim 13 de %70 erkek dedi bebeğime , 17 de kız dedi kesin dedi ve bacak arası boştu bebeğimin.Kafam karışık ilk erkek dediği için kendimi erkeğe hazırladım tüm belirti vs erkek şeklinde ilerledi ama doktora güvenim kalmadı.Bos bacak arası dolar mı veya doktor görmemiş olabilir mi ki