Eslemmnur19 Mlkktsl 17.haftada gel dedi 15.hafta hala boş blmiyorum 17.haftada dolumu göreceğiz inşallah kızdır
Mlkktsl Ervahayal 11-12 haftalıkken kız dedi 15 haftalıkken erkek dedi. İnşallah bu da erkektir. 14. Haftada ilk hareketini hissettim. Erkek erken oynar diyorlar gerçekten öyle oldu. Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah
Eslemmnur19 Mlkktsl gösteriyor bacak arası bomboş ama doktor bekleyelim pipi yeni gelişiyor olabilir dedi 🤦🏻♀️
Mlkktsl Eslemmnur19 hakkına hayırlısı olsun canım. Rabbim salih ve saliha evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻💐
Nur482482 15+2 Ocak 25 gibi doğacak inşallah🫠🫠 Doktorumuz %80 kız dedi bakalım inşallah ilk bebişşş🌸❤️
Meral_63 Mlkktsl 🙈ya benim bebiş te değişirse 🤣mecbur aldığım PEMBİŞ elbiseler tokalar takip giyecekler 🤣
Mlkktsl Meral_63 yok bence değişmez artık 🤣 ben henüz bir şey almadım ağustos sonu kontrolü bekleyeceğim 🫣🤣
Nurhalitefe Bende ocak başı gibi doğum yapicam henüz cinsiyet öğrenmek için gitmedim doktora haftaya randevum var bakalım normalde şuan 18 haftalık ama ultrasonda 16 gibi