Guneselif0 sezeryanın 20.gününden bildiriyorum hala agrım yok diyemem ama yürüdükce acılıyosun ilk 1 hafta 10 gün zor zaten koridorda falan yürü kesinlikle bu isin ilacı yürüyüs biliyorum ölüm gibi bi sey ama ben sey yapıyodum mesela bugün koridorda 3 tur attım aksam 4 atıcam yarın 5 atıcam böyle sınırları zorlayarak ama cok da kendini paralamadan yürü ufak ufak sana yardım eden biri olsun evde