Guneselif0 Sezaryen sonrası kaç günde toparlandınız anneler. Ben altıncı gündeyim ama hala zor kalkıyorum zor yürüyorum
Zeynepdinc Guneselif0 15 gün kanda enfeksiyon crp ishal kusma bir sürü şey geldi başıma bugün kalktım daha geri yatağa düşmezsem iştah da yok daha
Kvsr46kvsr Guneselif0 25 temmuzda doğum yaptım. İkinci günden sonra toparlandım. Bütün işlerimi hallediyorum , eskisi gibi aktif şekilde değil ama . Onun için zaman var daha
humahmet On günden sonra daha iyi olacaksınız, yürüyüşler yapın evde bol su tüketin fazla uzanmakta geç iyileştirir yormadan yürüyüş yapın çok daha çabuk toparlanırsınız
humahmet Guneselif0 evet ben yaşadım stresli bir şekilde doğuma girmiştim suyu azalmıştı bebeğin kalp atışları baya yavaştı öyle bir stres yaşamıştım ki anlatamam. Bence doğum sonrası oda etkiliydi iki gün sonra sütüm geldi bol bol sağım yaptım sürekli emzirmeye çalıştım bestlak damla gibi süt arttırıcılar kullandım mamada kullandım zamanla arttıkça bıraktık geçecek bu süreçler içinizi ferah tutun iyileşmeye toparlanmaya ve dinlenmeye odaklanın ve uyku iyi süt yapar
Guneselif0 humahmet içimi nasıl rahatlattınız bir bilseniz günlerdir ağlıyordum teşekkür ederimmm ❤️❤️🙏
Zeyno1934 17 sinde doğurdum 2. Sezeryan 3. Günü kalktım tam anlamıyla ayağa şu an gayet iyiyim tek sıkıntı dikişlerim açılmış 😏
humahmet Guneselif0 hiç üzülmeyin ayrıca süt olmamasıda bir eksiklik değil bazen şeker bazen tiroid varsa maalesef azaltıyor ama tek bildiğim bol emzirmek ve sağım işi baya uzatıyor az da olsa ağzına girse yeter diye düşünün git gide artacaktır içinizi ferah tutun bu arada moral de çok iyi ben biraz toparlandıktan sonra hep bebeğim durduğunda uyuduğunda ne bileyim fırsat buldukça komedi Filmleri de izliyordum kafam dağılsın diye Buda bi öneri olsun size 🥰
Beequeen Yaklaşık 10 günde rahat oturup kalktım ama yatakta dönebilmek biraz zaman aldı ama unuttum ne kadar sürede geçtiğini, sizin de öyle olacak hatırlamayacaksınız bile 🤭