Ozgenurribo kaç dakika içinde çıktı erken testte sanki var gibi ama hadi bakalım kimyasala bile dönse üzülmeyin bir tanıdığımın defalarca kimyasal oldu şimdi Allaha şükür bir kızı var ben de gecikmelerimde pozitif görüp adet olmuştum kan vermemiştim ama eninde sonunda olacağını bildiğim için kendimi üzmemiştim inşAllah sağlıkla güzel bir şekilde hayırlısı ile güzel bir gebelik yaşarsınız 🥰🥰