haziran ayında gebelik düşünüyordum olmam gereken âdet tarihi de 26 hazirandi reglim gecikince 3 tane test yaptım ve silik çıktı hepsi de hastaneye gideceğim günde yani 1 temmuzda adet oldum gittim ve kimyasal gebelik olduğunu öğrendim ve bi sonra ki reglim de 29 temmuzdu ama şuan gecikti 3 gün sizce gebelik mümkün olabilir mi hiç test yapmak istemiyorum çünkü en son kimyasal olduğunu öğrenmeden önce korunmasız ilişki oldu sonra korunduk kafam çok karışık