Nursemablk hic boyle olmamıştım kendimi kötü hissediyorum 4,5 yaşında oglum var yoruyor artık son gunler rahat edeyim diye annemlere geldim evde olsam doktorum 5 dk lik mesafede hemen giderdim bakalım devam ederse bgnde pazartesiyi beklemeden yarın giderim artık, insallah saglikla gelsinler hepimizinki 🌸🙏🏼🙏🏼daha once bu haftalari gormeyince insan panikliyor 🤷🏻♀️