Pink29 Aleynadiyorki yok leke yok anlamadım sabahki şey de leke mıydı degıl mydı sabah ıshal olmuştum acaba onla alakalı mıydı bır daha da leke gelmedı bebek hareketı de var 20 hafta ama hala belim agrıyo