Kızlar 9 haftalık gebeyim. Şimdi tuvalete girdim kanamam olmuş iyiydim mide bulantısı dışında bir şeyim yoktu. Adet kanaması gibi. Kırmızı kan bildiğimiz. Daha önce olmamıştı. Bir düşük yaşadım o yüzden korkuyorum hemen acile mi gideyim sabahı bekleyeyim mi. Aynısını yaşayan var mı şimdi acile gitsem alttan ultrasonla bakacaklar hiç istemiyorum