Annelikyolundabiri Herseydenbiktim ben de öyle yapacağım kuzum 🫶🏻 molfix alayım diyorum da acaba hangi serisi 😅
Herseydenbiktim Annelikyolundabiri Premium serisinin yorumlarında cok abartı şekilde sorun yazanları görmedim askim bi bak istersen trendyoldan 💖
hhaziran Annelikyolundabiri bezin 3 numarasında yani. Yorumlardan baktım öyle. Ben trendyol hayat satıcısı, yani kendi satıcısından aldım 2 numarayı, göstergesi yoktu. Üretimle kaynaklıdır belki bilemiyorum. 1 numarasında vardı
2cocuk2kopek Annelikyolundabiri çiş göstergesi mevcut . İlk oğlunda da 6 yıl önce kullandım şimdide aldım biz sorunsuz sızdırmasız kullandık
Annelikyolundabiri Molfix klasik ya da molfix pure&soft alacağım. Tekçe aklımı karıştıran pure softta çiş göstergesi var mı yok mu 😐🤔
Seyda-06 Annelikyolundabiri ilk oğlumda sleepy ensesine kadar çıkartıyordu şimdi molfix deneyeceğim bi oğlumda memnun kalmıştım ileri yaşlarında pure baby de güzeldi yeni doğan da kullanmadım ama. Baby turco en kötü deneyimdi çişi bile dopdolu ağır oluyordu
Talentedmom Annelikyolundabiri ben ilk oğlumda mavi renk molfix kullandım kızıma da molfix pure&soft aldım yenidoğanda onu kullanmak istiyorum bakalım nasıl olacak