Kubrakose canım 36. Haftamdayım dün doktorum nst için erken ama karın sertleşmen ve kasık ağrıların olduğu için görelim içimiz rahat etsin demişti. Ama doktoruna bağlı, bundan öncesinde gittiğim özel hastanede doktor daha muayneye almadan nst istiyodu 32. Haftadan sonra