staRmama Drusnm2 ben de oğlumda çok ağladım bunda daha belli değil ama şimdilik aynı belirtiler var hurafelere her ne kadar inanmasam da 😂
Burnosunn_annesi staRmama çok normal kuzum daha ne duygusallıklar seni bekliyor ama olsun güzel yanları bunlar 😀Rabbim sağlıkla kucağın almayı nasip etsin şimdi senin bebişi bekliyecez🥰🥰
aynur63_ Bende başlarda hep ağlamak istiyordum ben kapıdaki leke gitmemişti diye ağlamıştım hatta eşimi arayıp ağlamak istiyorum bana birşeyler söyle ağlayayım demiştim
staRmama aynur63_ hahaha ay ben illa bir şey bulurum yeter ki ağlayasım gelsin gurbetteyiz oğlum dedesini çok seviyor dede dede diye geziyor ona ağlıyorum genelde 😭
Beybimelisa Evet ya bende ilk haftalar ağlıyordum ama eşim bana sarılıp beni öpünce ağlıyordum istemiyordum bunu yapmasını. Sonra yapmıyor diye ağlıyordum. Çok saçma bir kaç hafta geçirdik böyle ve düzeldi şükür
zetabloom staRmama bende hep aglarım aşırı aglama istegi oluyor balık burcu olmamın katkısıda olabilir belki😄
Meri_7 Bende 6 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim dün komik videolar izlerken ağladım çok saçmaydı hem güldüm hem ağladım durduk yere ağlıyorum 😂