7+4 üm bu hafta yeni güncelleme geldi sanki, sürekli ağlama isteği. Oğluma bakıyorum sebepsizce aglıyorum bugün ağacı kesmişler diye ağladım 🥺 ilk hamileliğimde de böyleydi bunda olmayacak galiba diye seviniyordum ama olmaya başladı. Sizde de var mı kızlar bu durum