Bbgg Larisabebegim bi aklım evet bir şey olmaz diyor çok fazla dikkat ediyorum parmaklarımı ağzıma felan götürmedim bi aklım da ya kaptıysam diye evham yapıyor , psikolojik olarak çok yıpratıyor bu takıntılar
diyetisyen1anne endişe etme risk var tabi ki ama artık pek yapacak bir şey yok hem azıcık bir şeymiş dert edip kendini üzme bir şey olmaz umarım
Bbgg diyetisyen1anne haftaya vericem kontrolüm var bakalım , anlık çok panik yaptım da biraz biraz rahatlattım kendimi bir şey olmamıştır diye