Kızlar bugün akşam yemeği için kıymalı bir harç yaptım. Hamuru pişirirken parmak ucumla kıymaya temas ettim .Elimi yıkamadan pişirdiğim şeyin kıyısından koparım yedim maalesef bi dalgınlıkla . Toxoplazma negatif çıkmıştı ama bağışıklılığım var mı bilmiyorum , sıkıntı olur mu 10 gün sonra tekrar kan vereyim diyorum , yani elimi yıkamadan ağzıma götürdüm ama parmaklarımı felan ağzıma değirmedim kopardığım şeyi yedim sadece