[silindi] 2kizanne Bende Allah nasip ederse 2026 Nisan annesi olacağım. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah. İnşallah hepimiz buraya güzel haberlerle geliriz.
Deletedmom_8793 2kizanne bugün ikinci defa kan verdim inşallah Hayırlı bir şekilde kucağımıza almayı nasip eder Rabbim 🤲🏻 ikinci gebeliğim ama ilk gibi heyecan stres dorukta 🥲
Deletedmom_8793 Nursevv ilk değerim 119 çıktı uygulamaya göre 4+3 gözüküyor bu gece ki sonucu sabırsızlıkla bekliyorum
Deletedmom_8793 2kizanne maşallah ilk değer için çok yüksek sanki ben kızımı 1080 ile öğrenmiştim 5+2 idi sizin ikiz bence
2kizanne Deletedmom_8793 herkez öyle diyor ama ilk gebeligim benim ikizdi 2 kızım da önce bu kadar dan daha yüksek ti