Benimadimanne evet . Sonra kahve rengi lekeye çevirdi doktora gittim bı sorun mu var diye 350 lerdeydi öğrendiğim de düşük olabilir dedi doktorum düzenli artış oldu . 6 haftada varla yok arası kalp atışı duyduk. 7 de gittiğimde yoktu . Kürtaj oldum . O dönem buraya yazmıştım benim gibi yaşayıp sağlıkla kucağına alanları da çok okudum .