buseenur Test yaptım pozitif çıktı doktora gittim kan verdim değerlerim yüksek çıktı ama hamile değilsin dedi ve 3 gün geçikmem oldu bugün ise kahverengi akıntım ardından da Regl gibi bir kanamam oldu yaşayan var mı bu durumu
mavideniz9696 buseenur hayır regl olup hamile olamazsınız imkansız. Değerleriniz nasıl yüksek çıktı ama hamile değilsin dediler o kısmı anlamadım kaç çıktı değeriniz
Hatice_11 buseenur yumurtlama dan sonra kahve rengi kekelerim gelmisti . Adet günümden bir gün önce de adet oldum yoğun pıhtıli ama ertesi gün kesildi . Bi sorun olduğunu düşünüp gitmiştim beta verdim 350 lerde çıkmıştı . Düzenli artış ta oldu bazı seveblerden dolayı kalbi durdu 9. Haftada kürtaj oldum
buseenur mavideniz9696 İmkansız diye birşey yok yanlız benim ablam hamileyken Regl gördü bende bilmediğim için burda sormak istedim
mavideniz9696 buseenur hayır imkansız tıbben böyle bir şey imkansız regli değildir o ara kanamadır yerleşme kanamasıdır ama regli kani değildir kesinlikle.
Bernossssss mavideniz9696 İmkansız diye bir şey yok, üstüne görme ne demek biliyor musunuz acaba ? Ben adetim bittikten 1 hafta sonra 3 haftalık gebelik olduğunu öğrendim…
Yank Hamileyken regl olunmaz hamileyken kanama riskli birmdurımdur acil bir doktora görünmenizl tavsiye ederim