happymomdayss Kızlar eşimle benden test alcaklar yaklaşık 8000 civarı tutar dediler benim merak ettiğim eşime ayrı bana ayrımı ücret alcaklar yoksa ikimizin toplamımı alıcaklar 8 bin tlyi yaptıran var mı bilgi verirmisin
visnelicheescake happymomdayss Canım ben şahsen şehir Hastanesi’nde yaptırdım sonuçların bir ayda çıktı hiçbir ücret de ödemedim Bence boşuna hiç özele para ödeme tabii ki de tercih meselesi ama ben olsam şehir Hastanesi’nde yaptırırdım zaten eşinizden bir tüp alıyorlar sizden 2 tüp alıyorlar ekstra kan pıhtılaşmasına bakmak için bu kadar
newera happymomdayss ben de genetik analizi ve trombofili yaptırdım. Toplamda eşimle birlikte 10 bin tl ödedik
Innerglow happymomdayss dün ben test verdim genetikten kromozom tüm testleri yaptım 12 tüp kan verdim ücret ödemedim sigortayla ilgili problem yaşamış olabilir misiniz istemeleri imkansız mutlaka sorun
Hhh03 happymomdayss araştırma hastaneleeide yapıyo ücretsiz şekilde bilginiz olsun hangi testler istendi sizden?
happymomdayss visnelicheescake canım araştırma hastanesine yaptırıcam zaten ama nedwn ücret cıktı anlamadım
masal1612 visnelicheescake bende şehir Hastanesi’de yaptırdım genetik test sonucu nasıl alıyoruz acaba ? Tekrarlayan gebelik bölümüne yönlendirdiler radevu cok gec verıyolar alamıyorum
Hhh03 happymomdayss nerde yaşıyosunuz şaşırdım geçen sene bu aylarda yaptırdım ve hiç bi ücret ödemedik hangi hastane bu
visnelicheescake happymomdayss sanırım sizden klasik tıbbi genetik testi istemişler Yani hem kromozom analizine bakıyorlar hem de kan pıhtılaşmasına bakıyorlar Ama neden ücreti çıktığı hakkında bir fikrim yok maalesef bizden ücret talep etmediler sizden neden talep ettiler şu an çok merak ettim
Hhh03 happymomdayss pıhtılaşma için bunlar canım bence okadar para vermene gerek yok tercih meselesi tabi ama ben araştırma hastanesinde yaptırdım nerde yaşıyosun?
happymomdayss visnelicheescake bilmiyorum canım cok tuhaf düşük oldugu için pıhtılaşma ve kromozomlara bakcaklr galba ama pra alıyorlarmıki
sadece1selda @happymomdayss bir ay önce eğitim araştırma da verdik biz de hiçbir ücret ödemedik anlamadım size neden böyle olmuş özellerde evet paralı ama devlet ne alaka yeni mi gelmiş ki 🤔
Hhh03 happymomdayss yani prosedür değiştimi bilmiyorum ama bi arştır derim ben istanbulda ücretsiz yaptırmıştım
Fuunndaaa happymomdayss benimde kromozom testleri ve pıhtılaşma testleri yapıldı, ölü doğum yaptım özel hastanede doktor yönlendirdirdi yaptırdım devlet hastanelerinde yapıyor genetik bölümü var ise isterseniz birde oraya gidin