Kızlar aşırı derece de sancım var.. ishal sancısı mı nedir bilmiyorum ishalim de var çünkü ama resmen sancıdan kıvranıyorum dalga dalga geliyor resmen ağrıdan ağzım sulanıyor.. Sizce tekrar hastaneye gitmeli miyim? NST için? Siz olsanız ne yapardınız?