annesininincitanesi Nur124 Ben de en başından beri magnezyum kullananlar arasındayım önce magneral magnorm dönüşümlü kullandım yeterli gelmeyince diasporal almaya başladım değişiklik yaptık yani. (Şu an 26. haftadayım) Bence de sorun doktorunuza.
NoName_ Accountant 35den sonra kesiyor doktorlar diyorlar bende aynısını kullanıyorumda şuan kaç haftalıksınız biz 35 olduk ama haftaya soracağım doktoruma
Selim_Alparslan Nur124 Ocean ExtraMag kullanıyorum canım hiç kramp ya da bacak ağrısı yasamiyorum cok şükür bazen gunde 2 bazen gunde 1 alıyorum doktorum 2 dedi ama bana sanki çok yorulmadıgim zamanlar 1 adet yetiyor
Accountant Nur124 yarın 37 olacağım doktora gittiğimde soracağım ama ne zamana kadar kullanmalıyım diye doğum kasılmalarını da engeller mi diye kafama takıldı çünkü
mrp2023 Nur124 benim ayağıma 2 kez falan kramp girdi doktora söyledim verdi onun öncesinde kendisi vermemişti yani ben söyleyince verdi