Refl gecikmemin 14. Günü ilk idrarla bir test yaptım.
İki 3 dakika sonra gözüme beyaz bir çizgi çıktı gibi geldi, sonra ışığı tutunca hafif bir pembelik görebiliyor gibiyim. Ama asla emin olamıyorum :(
Onuncu günde test yapmıştım negatifti.
Bu sabah ilk idrar ile bir kez daha denedim sonuç bu oldu. 1 saat sonra tabi çok su içtim ikinci testi de yaptım orada hiçbir şüphe görmedim. Artı met testimin markası bu şekilde hata olabiliyor mu ya da 14. gün olmasına rağmen çok silik bir çizgi ile yeni öğrenmiş olabilir miyim,