ilaydasokman Selaam :) Benimde 21.haftamda detaylı ultrason da rahim ağzı kısalığı farkedildi Allahtan farkedildi yoksa sonu çok üzücü olabilirdi dedi doktorum.O gün acil ameliyat oldum genel anestezi ile.3-4 gün hastanede kaldım tedbir amaçlı.Serum,antibiyotik,fitil kullandım lavabo harici ayağa kalkmadım.Eve geçince de tabiki hareketlerim kısaldı 25.haftaya kadar dikkat edelim dedi sonra 28 haftaya kadar dikkatli olalım dedi derken 33.haftaya giriyorum çok şükürrr.Bu zaman zarfında kısa mesafeli de olsa dışarı çıktım temiz hava aldım ağır kaldırmadım hafif hafif evdeki işlerimi hallettim.Gerçekten psikolojik olarak da kendimizi iyi hissetmemiz önemli doktorum bana hep moralini yüksek tut dedi.38.haftamda dikişlerim alınacak Allah izin verirse ve o gün doğumu gerçekleştireceğim dedi doktorum.40. Haftaya kadar beklemeyelim bebiş büyüyor ve rahimine çok fazla baskı yapıp sorun olsun istemiyorum dedi.Emin ol zaman bi şekilde geçiyor başta çok moralin bozuluyor sürekli yatmak insanı yoruyor ama herşey onlar için sağlıklı olsunlar yeter ki gerçekten zaman bi şekilde geçiyor.Şükür Allah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 💕💕