Yüz üstü yatılması artık 4 . Aydan itibaren önerilmiyor. Daha çok sol tarafa dönük yatmak bebek için kan akışını daha çok sağlıyor diye öneriyorlar ama sağ tarafa da yatınca rahatsanız bir rahatsızlık hissi duymuyorsanız yatabilirsiniz diyorlar. Ama yüz üstü yatmayın bacak aranıza ve karın altınıza ince yastıklardan koyarsanız yüz üstü yatmanızı engeller ben öyle yapıyorum. 💘