2E1P herðey sırayla olur çantanin eksiklerini tamamladiysan onuda hazir et kafan rahatlasin doğum şeklin ne olursa olsun sağlikla gelsin benim 2.gebelik ilkinde hiç buzluk yapmadim panikle çok yapiliyor bu da bence o an yemek olayı gelişsin çevrende birileri de varsa mutlaka yapiyorlar yada 1 hafta kahvaltilik kavun karpuzla geçiştirirsiniz birde bunca telaş arasinda buzlukla uğraşmayin derim