son 39 gun doktorun demesine gore 8 eylül sezeryan olacağım icin 37 haftada alacaklar kavuşacağız inşallah bugun yine doktor kontrolüm var
99 dan sonrası nasıl geçti anlamadım 😀tüm hazırlıkları tamam sadece dolaba yerlescek benim çantam hazır değil ve ev temizlencek 😆sadece bebis cantasi hazır
Evi kadin tutucam ondan sonra da dolaplara yerleştirilir