gorkemakdmr Kezban_422 14+4 usg girdiğimde göstermedi 16+4 başka doktora gittiğimde yötünü döndü benimde hissiyatim kız sağlıcakla gelsin
Kezban_422 gorkemakdmr hayırlısı olsun bklm bnde 18 haftaya girdim cuma günü kız dedi doktor tam net detaylıda oğrencez inşallah☺🤲☺🤲
gorkemakdmr Kezban_422 cinsiyet söylesi doktor ama eşimin doğum günün bekliyoruz zaten detaylıya birşey kalamadı
Falan Kezban_422 Fetal DNA yaptir . Sarayönünde cihaz iyi .Ama emin net olmak istersen Fetal DNA .Aksi takdirde benim gibi doğumu beklersin öğrenmek için :)
Falan Kezban_422 cihaz kötü oraya kontrol için bile gitme derim naçizane tavsiyemdir . Sağlıkla kal:)
Kezban_422 Falan fetal dna da çok ücretli o kadar bütçemiz yok mlsef detaylıyı bekliorum ama inşallah tam net oğreniriz detaylıda🤦♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Kezban_422 Falan nieki evet doktorum da ora git dedi ama eşim izin alamadığı için gidemedim neden ole yapıyor🤣🤣🤣🤣
Kezban_422 Falan aman gitmem zaten bende Konya’ya detaylıya gidicem ztn gerek kalmaz ona inşallah 🤲🤣😁
Kezban_422 Falan doğum yakın mı sizin de ben daha yolun yarısındayım detaylıya gitmediniz mi acaba hiç. Ben çatlardım vallaha 😁😁🤔🤔