Belosss Kızlar 17 çı haftamdayım hala cınsıyet ogrenemedık net ilk kızımı 12 haftalıkken ögrenmıştım bunu yaşayan var devlet hastanesınde takıp yapılıyor ondan mı acaba anlayamadım
Kezban_422 Belosss bnde 17 deyim ama hala öğrenemedim mlsef cuma kontrol var başka doktordan aldm ultrason İİ deil gittiğim yerde bnde başka yere aldm bklm inşallah öğreniriz cuma günü 😊🤲
Belosss Kezban_422 nededı ozaman bıze 2 kere kız dendı ama bellı degıl emın değilim deyıp durdu devamlı
Kezban_422 Belosss 12 de bacak arası boş gibi kız dedi 13 de tekrar gittim kan sonucları için birde o zaman tahmin ettirdim yine bacak arası boş gibi kız dedi ama bende emin olamadım yani çünkü ultrason çok kötü değiştirmiyo lar ultrason net deil dedi bana🤦♀️🤷♀️🤷♀️
Eslemmnur19 Kezban_422 14 ve 15da hala boş benmde ama doktor 14kiz dedi 15kiz demiyor boş ama bekleyelim yeni gelişiyor olabilir dedi 😢
bluemom24 https://hizliresim.com/cojx7nx 11 haftalıktı burada tahmininiz var mı cuma tekrar gideceğim 12 olduk ☺️
gorkemakdmr Kezban_422 Tahminde bulunabilirmisiniz 16+6 dayız cuma öğrencez cinsiyetimizi bu zaman kadar hiç tahminde bulunmadı doktorlarım ama 14+4 kontrolümde göstermesi kendini içimde hamileliğimin başından beri hep bir kız hissiyati var
gorkemakdmr Kezban_422 14+4 usg girdiğimde göstermedi 16+4 başka doktora gittiğimde yötünü döndü benimde hissiyatim kız sağlıcakla gelsin