hamcokelek33 Glprn4 ben bir gece kaldım. Önemli olan yürüyğş yapmak ve gaz çıkarabilmek. Gazımı çıkaramasam bi gece daha kalacaktım
Senayilmaz1 37+2 herhangi bi gün alalım diyor çok uzatma riskleri var diyor Dr yarını düşünüyoruz bakalım erken mi diye düşünmekten uyuyamadım
elif_0935 kafahome sezeryan mi normal dogummu. Ben de 33 teyim şu an doktorum sezeryan olduğu için ilki buda öyle olacak diyor başka da birşey demiyor . Dua ediyorum kendi doguversin diye 😅