Sema05 sila_19 kesinlikle yaptır. 24 haftalık dogum ve ıkızlermı kaybettm tam olarak ney sebeb oldu bilmiyorum ama. Sonrakı hamılelıklermde serklaj oldum hep. Smdı ıkı kızım var. Ve tekrar hamıleyım bundada serklaj var. Yarın nasıpse 30 haftalık olcz
bilgemomy Ozgekiz benim de hamile kalmadan yollarım kesişti hastaneyi beğenmiyorum da hizmet olarak doktorum çok iyi inşallah ebeler de iyidir 😌
Ozgekiz bilgemomy doğum kısmını bilmiyorum, benim çalıştığım bölüme de Allah kimseyi düşürmesin zaten (kemoterapi ilacı hazırlıyordum onkolojide). Her şey gönlünce olsun inşallah 😊🤲🏻 ebe en az doktor kadar önemli 👌🏻