sila_19 benim ilk gebeliğimde acil serklaj yapılmıştı 21.haftada, çok şükür kavuştuk oğlumla. İkinci bebeğime hamile kalınca önlem amaçlı yapılır dedi doktorum 13.haftayi bekleyelim dedi. Ben bu esnada şehir hastanesi perinatolojide de takip ediliyorum (tansiyon var bende ekstra), perinatoloji yaparsa özel hastanede yaptırmayayim diye düşündüm ama devlet hastanesi önlem.amacli.yapmayacaklarini, ayda bir takipte olacaklarını, o süreçte 25 altına düşerse yapacaklarını söyledi. Ama bir anda oluyor her şey, ben anlamıyorum açılıp açılmadığını, ya o bir aylık süreçte kötü şeyler olursa dedim, yapacak bir şey yok dediler. Bu kadar basit yani onlar için🤬 neyse ben de doktoruma gittim serklaji yapalım dedim, 15 haftalık olmuştuk. Yaptık geçti gitti çok şükür. Şimdi Ekim ayını bekliyoruz sabirsizlikla 🤲🏻 serklaj yapılırken 45 idi rahim ağzı uzunluğu, şu anda da öyle ama içim rahat. Geçen gün acile gittim kanamam oldu, yine şehir Hastanesi’ne gitmiştim. 28 olctuler. Şok oldum… Neyse serklaj var diye kendimi rahatlatmaya çalıştim. Yatisimi yaptılar dogumhaneye, kasılmam.da vardı çünkü düzenli… Yukarda muayenede 36 çıktı. Dalga mı geçiyorsunuz derken, perinatolog baktı 40 çıktı… E zaten kanamadan, üç gün önce kendi doktoruma gitmiştim 45 demişti. Ya siz ya cihazlar bozuk dedim, nst de sancı çıkmayınca imza atip (doktorumun bilgisi dahilinde) çıktım hastaneden. Sonra da cimere sayfalarca yazdım ve yazıyorum.